środa, 18 stycznia 2017

Ferie zimowe

Pierwsze dni ferii spędziłam w Zakopanem, gdzie prawie cale dnie spędzaliśmy na stoku. W tym roku pogoda zdecydowanie dopisała, dlatego swój czas postanowiliśmy wykorzystać właśnie w ten sposób.
Blog został trochę porzucony, ze względu na brak zdjęć i mroźną pogodę. Podczas tych kilku wolnych dni mam zamiar nadrobić nieobecność, a także porządnie odpocząć i nabrać siły na drugi szkolny semestr.
A jak u Was? Jakie plany na ferie zimowe?:)








Buzi, Lena.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zakopane! Moje ferie zaczynają się już za tydzień, a planów jak na razie brak :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! Uwielbiam Zakopane, chętnie bym odwiedziła znowu to piękne miejsce. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ferie zimowe zaczęłam praktycznie od wczoraj, ale w tamtym roku i dwa lata temu na ferie pojechałam właśnie do Zakopanego i jest tam super! Polecam każdemu to miejsce. Szkoda tylko że jest tam taka masa turystów :D\

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń