wtorek, 27 grudnia 2016

Święta!


Hejka! Święta zawsze były dla mnie wyjątkowym czasem- wigilijne potrawy, czas spędzony z rodziną, prezenty i ten wspaniały klimat. No kocham!
W tym roku jednak wyczekiwałam ich dużo bardziej niż w poprzednich latach. Dlaczego?
Zdecydowanie potrzebowałam odpoczynku, ciągła gonitwa w szkole, stres i brak czasu dla siebie dały się we znaki. Święta również wymagają dużej ilości przygotowań, które w tym roku wydawały się bardziej męczące.
Jednak 24 grudnia zasiadłam przy stole z moimi bliskimi, pierwszy raz od pewnego czasu nie stresując się tym co muszę zrobić jutro, po jutrze. Święta zleciały w ekspresowym tempie, na szczęście mam jeszcze kilka dni wolnych, które przeznaczę w 100% na odpoczynek.
Zostawiam kilka zdjęć, które udało mi sie zrobić. Mam nadzieje, ze wszyscy spędziliście te święta w rodzinnym gronie i zapełniliście brzuchy pierogami!


















































Buzi, Lena.

2 komentarze: