piątek, 30 grudnia 2016

Nowy rok- nowa ja.

Jest koniec roku i zapewne każdy robi w głowie wielkie podsumowanie. Wspomina wszystkie złe i dobre chwile. Niektórzy trzymali się swoich postanowień noworocznych i śmiało mogą samemu sobie powiedzieć; "Dałem rade. To był mój rok."
U mnie postanowienia noworoczne zupełnie się nie sprawdzają- nigdy żadnych nie jestem w stanie dotrzymać.
W tym roku postanowiłam nie robić żadnej takiej listy, nie będę oszukiwać się, że ten rok będzie inny od poprzednich, na starcie wiem, że nie uda mi się dotrzymać obiecanych samej sobie rzeczy.
Jestem zdania, że jeśli chcemy zmienić coś w życiu to nie powinniśmy robić tego od poniedziałku, nowego miesiąca, czy nowego roku.
 Chcesz zmian? Działaj.













Szczęśliwego Nowego Roku!
Buzi, Lena.

2 komentarze:

  1. Uważam dokładnie tak samo! Chcesz coś zmienić, to zacznij to robić od razu. Nie warto czekać na specjalne okazje.
    Piękne zdjęcia ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie o postanowieniach noworocznych :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń